Aha, nu fattar jag!

Känner mig riktigt smart just nu, vi hade en vattenövning tidigare idag, mellan 8.15 och 10.
Till en början satt jag och Kristina och fattade istort sätt ingenting, vi bara kollade på varandra och suckade! Det var liksom bara acceptera läget och gå vidare...
De frågor vi frågade blev så dåligt förklarade eller så fanns det ingen så vi fick helt enkelt skita i "lösningen".
Vad i hela friden är vtp?? Vad i hela friden ska man med v a t t e n p e l a r e till?!. Suck!!
Som tur är kom vi fram till mycket smarta saker under övningen och när vi var klara hade vi fattat allt genom att gå andra vägar runt allt! Så skönt att verkligen fatta tillslut! Trots att det tog sin lilla tid ;)

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska slå 15 då föreläsningen börjar :S Har liskom hål mellan 10 - 15... Suck!!
Aja, det är bara acceptera läget som tidigare idag! ^^
(För att avslöja någonting så sov jag ca 1h nyss, men vad gör man inte för att vara lite piggare) ;)

Ikväll blir det att plugga lite och sen (tror) jag att jag behöver städa lite... hmm!

Jaja, nu ska jag vål hitta på nåt den sista timmen innan föreläsningen, kanske kan hämta min post! Dock brukar det ju aldrig finnas någon där, eller så är det bara räkningar vilket kanske inte är det roligaste :P Menmen.

Talk to you later!
Bye!


Jag bjuder på en bild på mog själv oxå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0