Behöver inspiration...

Jul? När? NU?!?! :O Jag tog ju nyss studenten!!

Jag tror jag börjar känna av att det är jul snart, jag har dock inte den minsta julkänsla men det länns som att jag redan tagit lov.. Det är som att hjäärnan redan tagit ledigt.. På så vis känns livet lite låttare på ett jobbigt sätt, jag känner mig fri från plugg fast jag är inte hemma. Dessutom vet jag att när jag är hemma MÅSTE jag plugga eftersom att vi har tenta första dagen efter jul! Det känns pissigt värre!
Vem vill plugga under ett jullov när man äntligen får träffa dem man älskar?!?
Menmen det är väl bara så det är!
För att göra allt mer deppigt fick jag veta att tentaresultaten kommit ut från förra tentan.. Det känns ju iof bra men då jag inte kommer ihåg mitt nummer så är jag inte så glad.. Trots att jag förmodligen får göra omtenta har mabn ju alltid hoppet kvar men så fort man får reda på facit kan man iaf släppa tankarna..

Jaja, jag ska sluta klaga och sitta och deppa lite själv ist.. Behöver nog få lite inspiration, dock vet jag inte hur..
(Synd att DU inte fattar eller ser, elelr gör du det fast låtsas som ingenting?!)

Imorgon får jag träffa min älskling, saknar dig så grymt mycket och längtar jättemycket tills vi ses! Det lär nog bli en låång bilfärd imorgon.. Men det är värt det för att få träffa dig igen! Älskar dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0