Dk o lite till..

Okej, för att börja med att skriva ikapp lite då jag inte skrivit på några dagar börjar jag med måndag.. Det var Tentadag och nervositeten var sjuuuukt hög, var inte alls på humör för den tentan.
Hoppas på att resultatet kommer ganska snart så man slipper oroa sig!
Efter tentan drog jag, Isa och födelsedagsbarnet Sara till Lund där vi fikade och hämtade ut hennes present, en symaskin :P

Tisdagen innebar introduktion av växtplatsen och senare en föreläsning.. Ganska intressant! =)
Det blev en lugn kväll utan massa påhitt ^^

Idag, onsdag har varit mer händelserik!
Drog iväg till Danmark, Köpenhamn och kollade på julmarknad. Det var mycket trevligt till en bäörjan med snö och trevligt sällskap. Dock böev det lite sämre väder med tiden då snön övergick i snöblask och resterande tid i Danmark förblev dyngsur och kall.. Trots det så kämpade vi oss igenom hela dagen och drog till och med varvet på tivolit där de på vissa ställen hade varma "eldar" och svensk glögg =) mkt trevligt!
På vägen hem blev det byte i Malmö där vi insåg att vi skulle behöva vänta 1h på nästa buss då den innan just hade gått.. suck! Vi drog av tiden med att käka falaffel och växla in pengarna.

Väl hemma, ca 20.45 drog jag direkt in i duschen och satte värmen på en hög niva ;) Det blev en ganska lång dusch och jag känner mig fortfarande varm (21.45) vilket gör mig mycket glad! Skönt att slippa vara kall liksom!

Men men, det var lite om mina senaste dagar!
Till  helgen blir Eskilstuna mitt mål då Maria fyller 20. Det måste ju firas!

pusspuss o ha det!

Kommentarer
Postat av: Nettan

trevligt med en tripp till Danmark! Klart du klara din tenta :D Vi kanske ses i helgen då! Puss och kram

2008-12-04 @ 12:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0