Eskilstuna

Gott folk!

Då var man hemma i hemstaden Eskilstuna.. Efter lite mer en 5 (jobbiga) timmars resande kom jag fram till ett regnande Eskilstuna (Tack för välkomnandet) ;)
Jag drog mig hemåt och umgicks lite med mor innan hon drog på julbord. Då var det bara för mig att hitta på någonting, frågan var bara vad.. Datan, TV:n, kolla runt.. Allt gick himlans fort...
Turligt nog ringde Linda ganska snart och vi drog ett varv, hon körde! (första åkturen med henne :D)
JAG LEVER JAG LEVER!! :P Hahaha!
När jag kom hem var det Idol som gällde och nu fördriver jag den långa pausen med att skriva i bloggen.

Lalala, jag är uttråkad! Var det detta jag skulle komma hem till :P hmm...
Inte undra å att jag är hemma så sällan ;) Nejdå, nu ska jag inte vara sån men det är väl kanske inte det roligaste att komma hem och sitta helt ensam hemma i lägenheten... Jag får ju nog av ensamheten i Skåne.. Dock bor jag ju i korridor så det hjälper väl lite!

Imorgon ska jag nog dra ett arv på stan, får se om det blir själv eller om någon är intresserad.. ^^

See you soon Skåne och Hejhej Eskilstuna! :D

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hehe.. :P

2008-12-06 @ 12:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0