Jordbävning!

06.21 Tisdag morgon den 26 december 2008 var det jordbävning /jordskalv i Skåne. Jag vaknade av att det skakade och trodde först det var torktumlaren som alltid låter så mycket.. När det slutade ganska snabbt fick jag för mig att jag drömt och somnade om de 20 minutrarna jag hade kvar tills klockan skulle ringa..
Väl i skolan frågade Rickard om jag märkt nåt av jordbävningen i Skåne och jag insåg då att jag INTE drömt, det hade verkligen varit jordbävning och mitt rum ( stora delar av Skåne) hade skakat! :S Herregud, är det möjligt?!?

Under dagens föreläsningar hände inte så mycket spännande, tröttheten var enorm och det var inte så himlans roande.. Dessutom fick vi på eftermiddagen räkna, det var ett antal räkneövningar... KAN JAG INTE FÅ SLIPPA MATTE?!? :S

När jag kom hem fick ajg dessutom ett samtal från optikern i Lomma som sa att mina glasögon kommit :) Jag fundrade ett tag och Jonas tvingade mig att cykla dit ;) Nu sitter jag med brillsen på huvudet och vill bara läsa för att se om det blir bättre, me like!

*knuff* hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0