Jul shopping

Tisdag:
Denna tisdag började med att mormor kom hit runt 11 :) Runt 14 - 14.30 åkte vi till Växtriket för att beställa begravningsbukett och köpa lite blommor, det var riktigt kul att åka dit och träffa alla igen!
Därefter fick jag skjuts till assa där Linda var, vi gick hem till henne och hämtade bilen och körde sen till ÖB, Underbara hem och tuna park.. På Tuna Park köpte jag julklappar och vi satte oss och fikade. efter ett tag kom Tom och gjorde oss sällskap.
När vi var klara på Tuna fick Tom skjuts hem och sen drog jag och Linda till stan där vi skulle fixa juldagsbiljetter.. Med lite tur blir det Statt men vi får se :) Vore kul att gå dit eller till Harrys.. (Linda smörade lite)
På kvällen slog jag in de sista julklapparna och la dem under granen :)

Imorgon är det julafton! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0