Julafton <3

God Jul!!!
Äntligen är dagen kommen, dagen då man sitter och väntar hela dagen på att få öppna klapparna som ligger under granen.. På morgonen blev det gröt för att få fram julkänslan, utanför fönstret föll snön mot marken och julkänslan kom allt närmare :)
Det blev ett evigt sms skickande under dagen, ett sms som jag trodde var vändningen på en " konstig period" och trots att julafton är känd för att vara en riktigt lång dag tyckte jag den gick snabbt! :)
Vid 13.30 var det julmat som gällde, riktigt gott med mat, så mycket att man rullade fram efteråt...
Efter maten var det dags för Kalle :D Det är ju ett måste att kolla på kalle på julafton!
Julklappsöppning stod på schemat efter kalle och för att ändra lite på traditionerna fick alla sina paket och sen gick vi runt tills alla öppnat sina paket. Jag fick många trevliga paket, jag kan lova att jag inte kommer frysa farmöver iaf ^^

Kvällen närmade siig och den spenderades framför tv:n med familjen <3 Tack för alla fina paket! <3

Puss och Kram på er alla!
Framförallt min lilla älskling som sitter helt ensam i Uppsala, tycker så synd om dig! Önskar jag kunde vara hos dig och fira jul oxå!

Jag på julafton, med diademet jag fått av älsklingen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0