Juldagen...

Juldagen blev en lugn dag, det hände inte så jättemycket på dagen..
Dock blev det fest på kvällen, Tom kom till mig vid 18.30 ochjag fixade då med mitt hår. Linda kom rund 19.15 tror jag. Vi fixade oss så vi var snygga och redo för en party kväll, jag hade mitt löshår = skitsnyggt! <3
Vi satt och drack och efter ett tag kollade Linda vad Sara och Maria hade för sig.. De satt tydligen hos Sara så de kom över efter ett tag.. 
 
På väg mot krogen ringde Lindas kille och sa att han var dålig, han skulle till sjukhuset :S... Hon blev hämtad och åkte med dit.. Så tråkigt att hon inte kunde komma med men jag förstår att hon ville med till sjukhuset, det hade jag också gjort! Då jag ahde svårt att gå i mina skor bytte jag med henne innan hon åkte och det blev betydligt låttare :) Tack Linda!
Sara och Maria drog till nybron och jag och Tom till Harrys.. Vi hade jättekul och jag f ick nog i mig lite för mycket :P Men kul hade jag och stans bästa party band spelade, Big Eyed Mike <3
Kvällen gick riktigt snabbt och det tyder väl på att jag hade kul!
Väl hemma hade jag lite svårt att somna, det snurrade lite, inte mycket men lite.. ;)

Jag i mitt lååånga löshår! ^^

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag börjar tröttna på att läsa skit om mig indirekt. Klarar du inte av att ta upp problemet med mig direkt, så kan vi lika gärna lägga ner. "Det är inte ens fel att två träter" brukar man säga.

2008-12-29 @ 20:42:18
Postat av: Nettan

Synd att jag inte kunde följa med.. men jag sparar mig till den 23:e ;)

2008-12-29 @ 20:47:56
Postat av: Camilla

är du fortfarande i stan? jag är sugen på att fika:D!!

2009-01-06 @ 10:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0