Julmys!

Glasögonorm!

Då blir man snart glasögonorm ;) Provade ut ett par bågar idag, Isa var där och hjälpte mig välja.. Hade två par som jag valde mellan när jag sollat lite! Längtar tills jag får dem! :D

Efter glasögonprovningen gick vi runt lite i Lomma på jakt efter juldekorationer till våra kransar.. Vi hittade lite roliga grejjer och drog sedan till Kristina :) Vi tog en promenad för att hitta buxbom att binda kransarna med, Sara stod för tänger och allt tänkande.. hehe.
Med den (extremt giftiga) buxbomen (sen närdå?!?? :O) gjorde vi jättefina kransar som vi sen dekorerade med det vi köpt. Det blev jättefina kransar och min gick totalt på ca 50 - 60 vilket är riktigt bra! :D Vi käkade massor med pepparkakor och drack julmust ^^ mumma!
Tänkte lägga upp en bild här men då min mobil inte är lika arbetsvillig som jag vill så får det bli ett senare kapitel!
Julmys, julmys!

GRATTIS Linda
, så glad för din skull!! Det kommer gå så bra och blir det jobbigt kan du alltid ringa mig, jag vet hur det är! :) Miss you babe!

Julen närmar sig med stormsteg och jag längtar jättemycket till den 19:e då jag får träffa min älskling igen <3 Ska bli så underbart!
Hoppas bara att jag inte behöver jobba allt för mycket under julen, vill ju trots allt vara hemma lite också innan jag drar ner hit igen!
Hoppas dessutom på att Erika kommer till Eskilstuna juldagen eller annandagen då det blir party på harrys! Vore jäkligt kul! (Hon har ju aldrig festat i Eskilstuna trots att hon bor i Västerås :P Iof har inte jag festat i Västerås heller men det ska det bli ändring på!)

Saknar er alla där hemma!
Eskilstuna i mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0