"Maria 20år. Grattis!"

Lördag:
Denna förmiddag spenderades med mamma på stan, vi strosade runt och kollade allt nytt som hänt.. Vi tog dessutom ett varv till Växtriket för att hälsa på, dock verkade de inte så exalterade över att se mig... Det kanske var lite stressigt just då eller nåt :S
På kvällen, runt 18 kom Linda och Tom och hämtade mig och vi drog till Torshälla för att fixa med Marias paket :)
Det blev jättefint!
Vi kom fram till Maria runt 19 och var där till 22.. Jag tänker inte skriva mer om den festen då jag inte känner att den var så speciell.
Vi drog till Statt där det var 23 men vi kom in ändå ;) Mycket trevligt där, sjukt kul på dansgolvet som vi självklart ägde ^^
När vi varit där i några timmar tystnar musiken och Maria går för att kolla läget.. HOn kommer tillbaka och säger att vakterna skriker att alla ska ut NU!
Kevin förklarar att det rinner vatten längs väggarna och att det droppar från taket öveallt! "Det är ett vattenläckage på övervåningen så vi måste utrymma". Vi drar oss mot jackorna i hysterin bland dem som var där..
Vi drog då vidare till Lotus där vi endast behövde betala 20 kr för att komma in eftersom att vi kom från statt och de visste vad som hänt! Medelåldern var BETYDLIGT lägre på Lotus och vi var väl bland de äldsta ;) Men vi hade sjukt kul och dansade som vanligt! Högtalarna tog vi självklart plats på!^^
Hemfärden blev en promenad med Tom, som vi inte haft på ett bra tag nu.. Mamma hämtade upp oss hemma hos oss och körde honom till Stenby :)

Tack för Statt och Lotus! :)

Söndag:
Vaknade 10, käkade frukost och tog en snabb dusch innan Maria kom på beök.. Vi kollade vimmel från igår, 2 bilder på 2 ställen ^^.
Vi diskuterade gårdagen innan hon skulle till Skara..

Nu ska jag packa min väska för att dra till Skåne 16. Ska bli skönt att vara tillbaka där nere där ingenting känns komplicerat på samma sätt som här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0