My love!

Äntligen hemfärd, det var föreläsningar på förmiddaen och sen blev det en lång bilfärd :) Jag och Anna åkte tillsammans från Alnarp, tog upp mina saker och drog sen vidare till henne i Arlöv och hämtede hennes grejjer och hennes katt. Supersöt katt, han var så pratglad! ^^
Vi begav oss hemåt vi ca 13 och tog två bensträckade på vägen varav en matpaus. Jag tycker att bilfärden gick riktigt snabbt men Anna som var förkyld och lite febrig tyckte det tog tid!
Väl i Märsta tog jag tåget till Uppsala där älsklingen stod och väntade på mig, helt underbart att ses igen!
När vi kom hem bytte vi julklappar och enligt Jonas var jag tydligen som ett barn på julafton ^^
Jag fick en söt mjukiströja med texten "kiss me... ... cause I`m cute", ett diadem med en tomteluva på, några dvd skivor och superfint halsband med passande armband <3 Tack älskling!

Lördag:
Under lördagen var vi och lunchade med Klas och gick runt lite.. Senare spelade vi rockband och kollade på lite film :) Så underbart att äntligen få vara med min älskling, jag har saknat dig sååååå mycket <3

Söndag:
Rockband som vanligt och sen en tripp på stan, vi vandrade runt lite och jag kom på att jag skulle ha hämtat ut Wiklanders marklära på akademibokhandeln... Då jag inte had enågra pengar med mig gick vi hem och hämtade allt för att sen skynda oss tillbaka... (Jag skull ehinna med ett tåg) Vi insåg att kön var lååång och att jag inte skulle hinna till tåget så med ALL min packning gick vi och satt eoss på Max och käkade.
Vi drog oss mot tåget och jag lämnade min älskling för att åka mot Eskilstuna.. 
Väl i Stockholm fick jag vänta på mitt tåg ca 1h, lite jobbigt men så är det!
I Eskilstuna stod mamma och väntade på stationen med bilen, så skönt med skjuts hem!! ^^
Vi käkade och lite senare kom Linda och vi drog på en promenad som visade sig bli väldigt blöt!! 
Kvällen rundades av och det var dags att sova!! :)

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0