Tatuering :D

Måndag 22/ 12 - 08
Mötte Nettan på stan vid 10 för att julhandla, utan julklappar kan julen bli tuff! ^^
Jag shoppade endel och har nu endast lite kvar! :D Vi käkade ca 11.30 och satt på på hurtigs cafe i smedjan. Det var riktigt trevligt!
Efter lunchen var det dags att dra sig mot tatueringsstudion där jag hade tid kl 13.. Jag var riktigt nervös!! Vi satt eoss där inne och vändate, var där lite tidigt.. Tjejen som tatuerades innan svimmade två gånger och min nervositet blev int edirekt mindre av det.. :S Hon tyckte inte ens att det gjorde ont.. men men.. När det var min tur var mina händer ISKALLA, nog för att de brukar vara kalla men ojojoj vad kalla de var!
När han började med det första strecket gjorde det ont, men samtidigt så var det överkomligt. Han fortsatte och på vissa ställen gjorde det sjukt ont.. Ju längre upp mot armen han gick, desto värre kändes det!! Dock var det okej och jag överlevde! :D Det blev sjukt snyggt och jag är riktigt nöjd!

Nu sitter jag hemma och beskådar mästerverket, det var så kul att ta bort plasten och se resultatet ordentligt!

Tack Nettan för idag, tur att jag hade dig med mig! Lägger upp en bild på tatueringen senare i ett annat inlägg!
Ha det gött alla, tänk på att det snart är julafton! :D
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Nettan

Det var så lite så :D

2008-12-23 @ 11:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0