Underbar torsdag <3

Tjo!

Jag blev godkänd på min KEMI tenta :D Är så himla glad! Kemi är verkligen inte min grejj men nunär det är över är jag så lättad att jag känner mig fri som en fågel!
Dessutom hade vi en bra föreläsning om klimatet, hur det går att förändra och hur det blir som det blir.. Jag  fattar inte hur vi kan göra så här mot vår egen värld, det är nog dags att börja tänka på våra barn och barnbarn för det är dem som får sota för våra handlingar idag!
Efter en förmiddag och en halv eftermiddag med klimat föreläsning gick jag med Isa till Lomma för att hämta min cykel.. Jag tittade in på Lomma optik för att boka tid för synundersökning... Det slutade med att jag fick komma tillbaka 1h senare :)
Ska dock dit nästa vecka också en snabbis men jag kommer förmodligen få läsglasögon då jag blir irriterad i ögonen och får ont i huvudet när jag läser. (Inget större fel men det är bättre att skona ögonen än att skita i det och må dåligt av det)
När jag kom hem satte jag upp min julstjärna i fönstret, riktigt julmysigt i mitt rum nu! ^^
Ikväll drar jag ut på pabben med några i korridoren och några från klassen, ska bli nice!

Imorgon blir det hemfärd, Eskilstuna nästa! Ska bli skönt att komma hem över helgen och festa lite (för ovanans skull liksom) ;)

Puss o kram :)

Min ursöta gran och min supermysiga julstjärna <3 Min andra julstjärna ;)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag sa ju att du skulle klar det! :D hehe

Men om ni ska ut på lördag så kanske vi ses! Puss

2008-12-04 @ 21:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0