Vilken underbar helg <3

Fredag:
Fredagen började som alla andra skoldagar med föreläsning dock blev den avbruten då ett luciatåg kom intraskande :D Det var våra kära klasskompisar som lussade och de var jättefina! Efter den hade vi tenta genomgång vilket resulterade i ett klassrum fyllt av arga elever.. Så sjukt knäpp uppläggning, undrar om NÅGON ÖVERHUVUDTAGET klarade tentan :O (Trots att vi inte fick tillbaka tentan vet typ alla att det är kört!)
För att släppa all tenta depression drog jag och Isa till Malmö :) Hon slog på stort och shoppade rejält, dock inte så mycket julklappar ;) tihi! Jag hittade typ ingenting så jag kom hem ganska rik :P Eller iaf inte så mycket fattigare än när jag åkte.. Måste bara tillägga att de i Malmö har en skridskobana på torget, sååå sjuuuuukt underbart och mysigt! Ville bara stanna och kolla på de små barnen som åkte runt granen! <3<3<3


    

Lördag:
Det blev shopping denna dag också, jag kollade med Isa om hon hade lust att dra in till Nova Lund då jag behövde köpa julklappar.. Hon tyckte det var en strålande ide så vi drog iväg.. Vi drog några varv och jag hittade de julklappar jag letade efter :D Jippie!!

Det blev lite stressigt när vi insåg att vi skulle ta oss till Strandkyrkan tills 17 då det var lucia-firande med ungdomskören. Det var jättemysigt och fint! Dock var det en ganska mysko människa där som började snacka om lite konstiga saker när allt var slut :P HAHA!
Julmys hemma hos Isa efteråt, supermysigt med glögg och pepparkakor <3 Hon bjöd på glögg i ett Rolf Berg glas :P
En cykelfärd hem med älsklingen i mobilen, tur att jag har dig! Längtar tills på fredag då jag får träffa dig igen, älskar dig! <3
Väl hemma var det utgång planerad så det var bara att fixa sig och börja festandet :) Mycket trevligt, det var riktigt bra drag på pabben enligt mig och jag hade superskojj! Vi röjjde dansgolvet och blev fotade :P
Minns inte riktigt när jag kom hem men anar att det var kring 3 eller nåt..




Söndag:
Det blev bakisdag med Erika och Majja :) Vi drog varsin pizza i Lomma och hade filmdag i soffan.. Herbie, Old School och Mean Girls. Myspys! Dessutom lagade vi mat på kvällen, kyckling (i ugn) och ris, mumma!

Måndag:
Föreläsningar mellan 9.15 ( = sovmorgon!!! ) och 14.15, sen en väntan på att agrifack skulle komma och informera oss om dem och bjuda på fika :) Jag är numera medlem i agrifack eller som de snart ska heta, Naturvetarna.
Därefter blev det Lund, jag och Kristina tog bussen in och mötte Sara som shoppat lite redan.. Vi gick runt lite och jag hämtade ut konsertbiljetter till januari, ska bli kul!
Det blev att handla lite på ica också innan vi drog oss hemåt!

Bara en vacka kvar, nervositeten ökar! Tur att Nettan är med, du kommer få dela min skräckblandade förtjusning ;)
Tack för dessa dagar allihopa, snart är det jul och det ska bli sjukt UNDERBART att komma hem! <3


Kommentarer
Postat av: Nettan

hehe klart man ställer upp för en vän i "nöd". Ska bli så kul att träffas... Kram på dig

2008-12-16 @ 11:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0