Glitterfest och tentaångest

Igår var det glitterfest på Alnarp :)
Runt kl 15 började jag med att fixa Josephines hår då hon ville ha lockar till glitterfesten och jag hade ju plattång så varför inte liksom?!? Det blev riktigt fint, hon passar i lockar!! 
Senare hjälpte Klara mig med att fixa mitt löshår och mina lösögonfransar till festen, det blev jättebra och det hade det inte blivit utan henne.. Tackar!
Lösögonfransar = Första och sista gången ;)
På sittningen hamnade jag bredvid Josephine av någon anledning och vi hade riktigt trevligt sällskap också! Satt med ganska många Tring -Designare vilket var skojj!
Dock blev det endel tenta snack då en av dem gick i tvåan och hade lite tips.. Detta kommer att bli en sjuuuukt svår tenta! :O buhu, I´m depressed!
Menmen, under kvällen blev det ganska mycket dans och jag såg riktigt många snyggingar i glitter! ^^ T.ex mina ursnygga klasskompisar som sprang runt i turkosa paljettklänningar och guldiga peruker <3 Sjukt snyggt!
När klockan närmade sig tre tyckte jag och Caroline (tring tvåan) att det var dags att dra sig hemåt, kvällen började förlora sin glans ;)
Väl hemma ringde jag älsklingen och pratade lite, jag läste några rader i mitt sånghäfte och det var några mysko texter där! (På varje sittning ska man ha med sig häftet så att de som sitter bredvid en får skriva någonting)
Något som stod i boken:

JAHAP! NU ÄR DET SITTNING & VI SITTER NER & NÅGRA SKRIKER HELA TIDEN & JAG HAR SÅ ONT I ÖRONEN, FY FAN! CRO MAGNON! STAVAS INTE SÅ... ÄSCH, JAG E KANSKE BITTER MEN VA FAN BLIR MAN INTE...
(en blomma) JENS 29/11-08

Till Sofia Edin
Detta är från två grabbar på glitterfesten 08!
VI ORKAR INTE MED DETTA LÄNGRE! Men det är sjukt kul så vi fortsätter.....
JAG ÄLSKAR DIG FORTFARANDE
speciellt i allt glitter ??Kjlif?? är den ledtråd.. SOVA DU FÖRHOPPNINGSVIS ALDRIG KOMMER FÖRSTÅ

Hej Fia!
Vad fint du glittrar ikväll.
Hoppas att du också gillar att dissa saker! jag tycker det är rätt kul men släppet blir nog bättre!
Fingers crossed!
Tack för håret
Kram från Josephine.

m.fl

Aja, jag somnade som en stock trots min huvudvärk och jag vaknade utan huvudvärk vilket jag är mkt glad över!
Had etänkt plugga idag... Dock har jag sådan tentaångest att det är helt sjukt! Raven ligger uppslagen på sängen och alla häften bredvid men det tar emot att gå dit då jag vet att det nästan kommer vara omöjligt att klara tentan första gången.. Caroline berättade att hon gjort den 3 ggr :S urk!
Menmen, som Isa säger " Positivt tänkande" Får försöka med det och hoppas på att jag kommer igång med pluggandet!

Take care people! pussar från mig


Kommentarer
Postat av: Nettan

You are going to make it! :D

Håller tummen för dig!



Puss/Nettan

2008-12-03 @ 11:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0