Lund 22/11

Tjenare!

Lördagen spenderades i Lund med min käre bror.. Vi möttes straxt efter 12 och vandrade runt lite på jakt efter glitter till glitterfesten jag ska på :) Hittade några roliga saker, bland annat: Lösögonfransar, glitterspray, "guldiga" strumpbyxor. I övrigt ska jag ha en svart klänning på mig och mitt löshår <3
Vi drog hemm till honom och lagade mat, Henke kom och käkade pizza, kebab med pommes på :S hmm...

På kvällen blev det fest, Robert hade dragit ihop ett gäng. Min bror har många trevliga kompisar! Den jag spenderade mesta delen av kvällen med var dock Tanja, vi drack bacardi razz och hade superskojj! Lite skvaller blev det oxå ;)
Senare när de flesta dragit hem, framåt 02 däckade min bror på sängen vilket jag och Tanja hade mkt roligt åt! Paparazzi!!

Mkt trevlig kväll gott folk! :)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0