Tisdags plugg..

Jahapp, idag hade man föreläsning från 8.15 till ca 10.15. Då skrevs det ut lite artiklar från databasen. Nästa stopp blev bibblan där vi (jag och Isabelle) satte oss i en liten sal för att gå igenom cellandningen. Satt där till kl 12 då det var dags för käk, pannkakor :)
Jag mötte Isa vid 13.30 för att plugga i bibblan igen och gå igenom resterna inför tentan. Vi hoppade in i en redovisningssal och gick igenom celldelningen, fotosyntesen och cellens uppbyggnad..
Nu är vi ju en bra bit på väg iaf.. Dock låååångt ifrån redo inför tentan, tur att det är ett tag kvar iaf!

Just nu sitter jag och njuter av min julgran som jag satte upp igår, den är ybersöt! 120 cm hög med en ljusslinga och en guldig glittergirland :D
Nu saknas bara de röda kulorna, jag måste dra ett varv till BC snart och köpa!!

Puss på er!


 


Kommentarer
Postat av: Jonas

Första advent älskling, första advent ;). Men grymt söt :D. Puss <3

2008-11-26 @ 17:54:34
Postat av: Nettan

Hehe! Vad sött :D

2008-11-28 @ 12:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0