Bikiniväder på taket!

Förmiddagen har tillbringats framför datorn där jag skrivit på mitt portfolio, sjukt jobbigt när man har extrem huvudvärk och det är så underbart väder ute att man bara vill ut!
Jag käkade en pastasallad på taket vid 14 och det var strålande sol, så varmt att det nästan kom en svett droppe! Det var nästan så att man ville hämta bikinin, dock satt jag bara ute en liten stund så det kändes onödigt! Men helt underbart!
Ville sitta kvar och bara skita i plugget! Just nu väntar jag på att klockan ska bli 17 då jag och Erika ska till BC med Majja och hennes mamma. Det blir att handla mat inför grillkvällen :D
Sen efter det blir det Isas place med Stina, robinsson tror jag var planen :P

Ha det gött alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0