Saknad <3

Saknar dig så mycket, trodde inte att det skulle vara så jobbigt efter så lång tid som det gått nu..
Det är över tre år sedan men trots det känns det väldigt jobbigt ibland! Okej det kommer och går i perioder men varför?!?
Är det för att man har så mycket att tänka på här nere och att jag känner att det vore trevligt att kunna prata med dig för att känna mig lugn igen??
Du gav ett lugn som få kan ge mig och det är någonting jag saknar väldigt mycket! Var det det norrländska lugnet du hade?! Jag tror det!
Det är först i efterhand jag inser hur mycket jag saknar dig, och som sagt, det kommer och går! Det beror väldigt mycket på vad jag gör och vad som finns att tänka på!

Kommer alltid att älska dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0