Grillning och regn ;)

Igår, onsdag var vi lediga från skolan vilket innebar att jag Isa och Sara bestämde oss för att grilla! Vi möttes 13 i lomma och handlade.
Sen bar det av hem till Isa för att fixa ordning allt och hämta filtar! Vi satte oss på hennes gård och fixade en vallgrav runt grillen då det blåste rejält ;) Vi satte igång med grillningen och jag vart grillmästare. jag kan glädjas åt att jag lyckades väldigt bra! Trots att  de trodde jag skulle elda upp bröden..
Det kom några droppar regn under grillningen men det var just när vi käkat klart som det tog sig lite mer.. Vi gick därför in med alla våra paraplyer och satte oss för att spela "helt hysteriskt" och jag måste erkänna att det var helt hysteriskt! ^^
Jag skrattade så jag grät, jag satt och storbölade för att det var så roligt! Vid ett tillfälle hade jag 3 uppgifter jag var tvungen att göra varje gång någonting hände, plus att vi hade 2 gemensamma uppgifter! Detta innebär att jag hade 5 uppgifter att hållla koll på men varje gång jag skulle göra någon av dem började jag bara garva! Det slutade med att Isa satt knäpptyst för min skull och att jag bad om att få ta bort iaf ett kort men de tyckte så synd om mig så jag fick ta bort alla! Tack!!
Vi stekte dessutom bananer med choklad i! mumma! :D

På kvällen blev det amerikanska pannkakor med Erika, det var riktigt gott! Dessutom bakade  jag scones så att jag skulle ha någonting till frukost de närmsta dagarna då mitt bröd är slut men jag har inga pengar att handla för :P

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0