Helgen

Fredag var det skola hela dagen, samma som vanligt och lite framsteg!
Kvällen blev det att sitta lite på taket och sola, sen blev det hamburgare med Erika! Mumma!
Jag pluggade lite oxå men kanske inte så mycket..

Lördagen blev det en cykeltur till Malmö, köpte en vind och vattentät jacka, växlade in mina mynt och köpte målargrejjer =)
Väl hemma blev det att sätta sig en stund på taket och plugga och sen tråka på rummet resten av kvällen!

Söndag, alltså idag! Solade och pluggade på taken mellan 9.20 - 12. Så underbart väder, det var nästan sp att svetten rann! :D
Nu ska jag städa mitt rum lite och sen blir det att cykla till Malmö (igen) för att dansa! Bra träning vill jag lova!

Hoppas dte går bra med flytten älskling, längtar till valborg! <3


pussis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0