Så j*la underbart!

Yes, jippie, tjoho, weeeeii!
JAG KLARADE DEN, JAG SATTE EKONOMITENTAN! :D
Fatta  att jag blev glad! Finns ingenting som beskriver min glädje, jag hoppar och ler som en tok! Så j*la underbart  och såååå skönt! Finally!

Okej, ville bara meddela alla detta och säga att jag ska fira ikväll med kladdkaka, glass och hallon! Sara kommer hit och ca 45 min då vi ska käka innan det blir efterrätt :D Mumma!

Ha det bäst alla, ikväll blir det inget tänk på att se snygg ut i bikini för nu ska det festas på med glass och kladdkaka i stora lass!

Pusssisar på er alla!! <3


Kommentarer
Postat av: Nettan

GRATTIS!!!

2009-04-21 @ 14:25:19
Postat av: Camilla

Vad duktig du är gumman:)!!

2009-04-22 @ 14:44:18
URL: http://camillsenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0