Wiho!

Jahapp, nu var det ju då ett tag sen jag skrev någonting här! Kanska dags att visa att jag lever :P

Sen senast har det hänt en hel del, ska försöka att skriva ner det lite kortfattat men vi får väl se hur det går!

På fredagen efter våffeldagen, med andra ord den 27:e drog jag Isa och Sara till Malmö och Gustav Adolfs torg (:S)för att mäta, det blev många och långa promenader :P Efter det blev det en shoppingtur på entre som jag blev djupt besviken på, trodde det skulle vara bättre! :(

Dagen efter det blev det en promenad till BC för att shoppa loss! Helt ensam! Dock träffade jag på Therese från klassen så vi gjorde en gemensam insats! Det slutade med att vi köpte likadana skor ^^ Nice!
På kvällen käkade jag med Erika och fixade sedan Thereses hår inför raggarfesten som skulle komma! Mkt fint!
Därefter drog jag till Isabelle för att ha nedsläckt en timme (world hour?!?) Myspys! :D
Sen blev jag raggare för en kväll! Gillar min outfit, ser väldigt vårig ut och inte så typiskt raggare =)
..

Söndag 29/3 = SOMMARTID BÖRJAR :D:D:D:D

Sen blev det första April och en Stina fyllde 23 =) Grattis tjejen! Hon firades på kvällen med underbart tilltugg och massa fina presenter! Kändes som klockrena presenter och jag tror (nästan säker) att det föll henne i smaken!
Och Stina, jag glömde säga grattis från din skånska pojkvän Björnis som saknar dig jättemycket <3

Gustav Adolfs torg blev uppritat på väggen, eller man kanske ska säga upprickat! :S Vi prickade i x antal timmar och det var sjukt mycket jobb men det blev ju bra iaf! (Inga streck och inget målande, BARA PRICKAR!)
 Det ni!

Det blev konstruktion av Gustav Adolfs torg också, som om vi inte var trötta nog på det där torget.. Sista dagen innan lovet, när man bara ville hem var det dags för hela klassen att samarbeta och fixa fram en modell! Gah!
Efter en lååång diskution kom vi äntligen igång och Stina stod för fotandet då hon kom och gjorde oss sällskap :) Yei!
 Någon har tagit lite... hmm... Låga bilder ;)

Wihoooo, hemdags!! :D:D
Kom hem till min snygging i Uppsala ganska sent på kvällen så det blev att mysa ner sig framför TV:n :)
 Lördagen blev en soft dag i solen, lunchade med Erika och hennes syster. Mkt trevligt!
Söndagen den 5:e blev det bio, Monsters vs Aliens 3D, den var cool och ganska rolig och Jonas har hittat ett helt nytt sätt att kolla på film ;)
Måndag kväll innebar en tågresa till Eskilstuna, hem ljuva hem! Det blev en lugn kväll med mamma framför TV:n =)

Tisdag 7:e:
Maria och Sofia dag, började med en låång fika i solen på rutan! ^^ Underbart! Vi vandrade sen runt lite på stan och köpte varsin glass på donkan innan vi fortsatte med stan! Vi avslutade med varsin sallad på subway , mums! Promenaden till den nya lägenheten var sjuukt kall och i väntan på hennes föräldrar höll jag på att bli till is! :P                     
Underbar och efterlängtad dag <3

Onsdag blev en dag hemma, planerna med nettan blev inställda då jag mådde sjukt dåligt! Kallsvettades och var spyfärdig! Dock blev det bättre till eftermiddagen så jag och mamma åkte till Slagsta glass <3
Dessutom kom Linda förbi en sväng på kvällen för en liten pratstund :D

Torsdag:
Fika med Nettan på Waynes, vi satt där hru länge som helst och pratade! Känns som att det var evigheter sen. <3
Vi mötte hennes mamma och syster och vi vandrade runt lite på stan efter att ha kommenterat folket som passerat förbi ;) HAHA!
Maria och Linda kom till stan och vi drog ett varv.. Jag köpte min påskpresent till älsklingen <3
Klockan 18 mötte vi Sara och Tom för käk på Billy Boys, så underbart gott med kebabtallrik! Äntligen den goda som man är van vid, skåningar kan inte göra kebab!
Vi gick vidare och bowlade, dock kunde inte sara haka på men vi hade det kul ändå! Grattis Maria! =)

Fredag 10:e:
Åkte till Uppsala igen på förmiddagen och tillbringade dagen med Jonas!
Lördagen blev det sallad vid ån (som vanligt ;)) och en allmänt skön dag!
Söndagen gick jag upp vid 10 och gick ut för att fixa hemuppgiften till bildkursen.. Underbart väder! Älsklingen sov fortfarande när jag kom hem 12.30 dock så hade han jobbat hela natten så det är förståligt!

När han åkte till jobbet vid 21 på kvällarna satte jag mig för att plugga vilket inte var det roligaste men man måste ju!

Måndagen blev allmän packdag och mysdag!
Resan hem började kaosartat med att jag var tvungen att byta tåg ( REDAN I UPPSALA) för att sen komma till Stockholm 5 min innan avgång av mitt tåg till Lund :S Jag hann precis sätta mig på tåget innan det rullade iväg! Puh!
Plugg på tåget och en sen ankomst hem! Dock var jag tvungen att fixa med hemuppgiften så jag la mig väldigt sent!

Tisdagen den 14:e april och 8 månader med min Älskling <3
jag fattar inte vart tiden har tagit vägen, 8 månader! Det är ju snart ett år!! :O
Älskar dig så mycket Jonas! <3<3<3

Onsdag:
Det blev samma sak som tisdgas kvällen, plugg plugg plugg och ytterligare plugg!
Sen klockan 13 blev det en tenta och handling efter det! Jag Sara och Isa handlade på hemköp, storhandling! :D
Nu sitter jag och skriver och ska snart göra min hemuppgift till imorgon! Blä, vill inte :P jaja!

Se you! Det kommer en serie med bilder sen oxå! ^^

Pussisar!

Kommentarer
Postat av: Jonas

8 månader är bara början gumman :) <3

2009-04-15 @ 20:12:05
Postat av: Nettan

Men vaddå.. jag har inga förutfattade meningar om någon.... hehe

2009-04-16 @ 17:04:08
Postat av: Stino

åååh hälsa tack och en puss till björnis. jag kommer och pussas snart med honom.

Haha, jäklar jag glömde bort det där kortet på bellans häck haha. Tyckte det var så kul när jag satt där hahaha... ja jisses

puss påse

2009-04-16 @ 17:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0