Lärare alltså!!

Iböand börjar man undra hur lärare fått sitt jobb!
Hur kan det komma sig att en lärare (som inte ens kan skriva en tenta på normal svenska så man fattar frågan och som inte ens tycker en fråga är svår när ingen av oss (vi som gjorde tentan) hört eller sett uttrycket förut ( jobbar som just lärare?? När frågorna är ställda som om en forskare skulle kunna svara på den när vi läser grundläggande??

Jag blir bara så trött! 
Jag hoppas av allt jag är värd men just nu vet jag varken ut eller in..

Aja, ska iväg och träna strax och ta ut mig på maskinerna! Kanske mår bättre efter det! =)

Vår söta lilla tuffsan <3

En bild på vår lilla Tuffsan, så söt och så underbar!!
Saknar mina älsklingar massor <3
Puss

Kommentarer
Postat av: Tanja

Åååh kissen!! :D



En del lärare är verkligen felplacerade... Fattar inte var de hittar dem!

2009-08-29 @ 10:08:48
URL: http://www.rolandsson.com
Postat av: Jonas <3

"Iböand börjar man undra hur lärare fått sitt jobb!"



vem kan inte skriva korrekt svenska älskling ^^, inte jag iallf det vet jag men verkar ha smittat dig ;)

2009-09-02 @ 12:33:10
Postat av: Sara L

Ojoj vad var det för tenta med den konstiga frågan? Låter fan sjukt! Typiskt SLU lärare på nå sätt, you know. ;)

2009-09-02 @ 14:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0