Burr, det är kallt!

Kallt, kallt, kallt, KALLT, KALLT!! Det är väl det minsta man kan säga om vädret just nu, cyklade in till stan med älsk för att han skulle träffa mikaela och hennes kille Conny! Jag höll på  att frysa huvudet av mig så kallt som det var.. Dessutom är det ju så kallt ute så man får cykla i slowmotion!
Dock kom vi fram helskinnade och utan att ha ramlat omkull. Vi mötte upp dem och sen gick vi runt lite på stan för att fördriva tiden, vi gick först till household där jag skulle köpa ljuscylindrar till mamsen!

I övrigt gick vi mest bara runt på olika butiker och kikade och umgicks, rätt trevligt om jag får säga det själv ^^ Efter ett tag var det dags för dem att dra sig hemåt så jag och Jonas drog oss in på Max och käkade, för er som inte smakat Max Greenburgara GÖR DET!! Bästa och godaste burgaren som går att hitta, underbart god och sjuuuuuukt mättande! Jag orkar knappt äta mina pommes efter att ha knaprat i mig burgaren :P Vet int eom den är så mycket nyttigare än de andra men den känns mycket nyttigare då det är majs och dyligt i den!! Jag vågar nästan lova att du inte blir besviken!!

På vägen hem var det om möjligt ännu kallare än på vägen dit och mina händer kändes som isbitar efter halva vägen! Jag rekomenderar inte att cykla på vintern när det är runt 10 minus ute. Dessutom känner jag att min hals inte mår tipptopp just nu, kanske för att jag andats in för mycket kalluft men jag har ju ändå varit inne ett bra tag så det borde ha gett sig! Hoppas bara att jag inte blir sjuk igen, jag orkar inte med det nu! Vill bara ha en underbar och frisk jul utan trassel.

När vi klev in genom dörren hemma smet självfallet Tuffsan ut och det är inte det lättaste att få tag på henne då vilket ledde till att hon fick stanna ute.. Jag vill lova att varken jag eller Jonas var så glada på henne då och förmodligen inte Skruttan heller som vi nu är kattvakt åt.. Hon satt helt ensam och hade int eså mycket att göra så jag fick leka lite med henne innan Tuffsan kom hem, dock bytte de bara plats så Tuffsan kom in och Skruttan gick :P
Nu är båda katterna inne och de leker vilt med varandra, så mysigt att se dem som svarta prickar som far över golvet. Myspys!!

Imorgon blir det att ta bussen till västerås för att hämta bilen hos mamma, en liten minijul blir det allt! Ska blir kul att träffas igen efter så lång tid och käka med dem! Sen blir det att åka hem till Uppsala igen och på måndag bär det av uppåt i landet, vi ska ju fira jul i Norrland med Jonas släkt :) Det känns kul men samtidigt komme rjag sakna att fira med min familj som jag brukar!
Hoppas iaf på en mysig jul med mycket snö!!

Btw, ursäkta att jag är så dålig på att ladda upp bilder men jag har inte tagit några kort här än så det blir lite jobbigt.. Dessutom vill jag inte bara lägg aupp gamla bilder!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0