Data illustration...

Sitter just nu i skolan och har data övningar för att lära oss illusrtera i datorn... Känner inte att jag är upplagd för detta och jag har massa annat viktigt att tänka på. Men men jag ger det ett försök tills lunchen sen tror jag att det bär av hemåt för vidare arbete med inglasat uppgiften!!
Allt strular just nu, igår funkade inte internet hemma, idag funkar inte kopiatorerna i skolan och datorerna är inte de bästa heller :S
Tur att jag ska hem snart och slipper tänka på allt här nere!! Eller nja, måste plugga endel under lovet men jag har iaf annat att tänka på över lovet :)

Mitt största problem just nu är att hitta cc mptt för mina växter, medelhavsväxter strular till det för mig rejält!!

Nu mste jag återgå till lektionen, rasten är över :S

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0