Inglasat!

Igår var det fullt upp, i skolan började det med handledning av dagsskissen10.30. Vi satt där och skissade medans lärarna gick runt och pratade med oss.. Jag hade gjort en bild där jag tyckte att jag presenterat växten på ett bra men ej fullständigt sätt så jag ville veta vad de tyckte..
Det visade sig att den ena läraren tyckte att jag skulle ändra totalt och satsa på en annan karaktär av växten och den andra läraren tyckte att det var jättebra men att det anra oxå kunde bli riktigt bra! Varför kan de inte tycke lika?!? Menmen, jag fick ju pespons och arbetade vidare på den... Resultatet kommer senare i inlägget!

På lunchen blev det att dra in till Bc och shoppa lite mat, jag lämnade dessutom in min mobil som la av igår :D Hoppas den blir klar snabbt men hon sa att med tur så hinner den bli klar innan jul.. Dock ska ju jag hem ganska snart, förhoppningasvis den 11:e och då tror jag inte den blir klar! Bläää!
Vi drog hem och Hanna kom över för att fira Sara som fyllde år! Grattis Sara! Det blev bara en snabbis för sen gick jag och Isa till bibblan och sen tillbax för att fixa inför kvällens kalas :) Det var dags att fixa cholkadtårta och så.. Vi blåste ballonger som knöts ihop till ett låångt ballonghallsband! Mycket fint! När gästerna kom var det fika på bordet och massa mys som gällde! Supergott och supertrevligt!

När gästerna gått städade vi undan och sen var det nästan dags att sova, hann inte med mycket iaf! Gjorde klart min dagsskiss som jag blev rätt nöjd med!!

Idag var det presentation av dagsskisserna vilket kändes spännande och bra! Dock blev allt en enda stor röra och det känns som att de klankade ner på nästan allt och alla! Hon som gett mig tipset om den andra karaktären dissade bilden ganska bra men sa att det hade kanske funkat som installation... Peter istället gillade den första bilden jag gjorde väldigt mycket och sa att den var tydlig och bra men att den andra inte alls var bra, vad är det för död skog typ... Hur ska jag kunna veta vad det är för skog en orkide lever i och hur ska jag kunna veta hur de växer på träden??? Vi hade bara en halv dag på oss och så ´klagar ni på växtval och saker som vi inte har en möjlighet att kunna.. Vi har ju inte direkt haft tiden att leta reda på all fakta som behövdes... Bläää!

Menmen, nu framöver blir det att satsa helhjärtat på Inglasat och hoppas på att bli klar snabbt :D Ska sitta all min lediga tid om så krävs!!
Just nu sitter jag och väntar på att Jonas ska ringa, jag vill sova men han kan inte prata än... :S Jag får väl så gott vänta på honom tills han är redo!!

På återseende!!
Puss <3

 

Kommentarer
Postat av: Jonas

inte mitt fel jag spelade l4d 2 ^^. Puss <3

2009-12-03 @ 11:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0