Lucia

Igår var det lucia och det hände väl inte så mycket men det blev att köpa hem glögg, pepparkakor och lussebullar för att fira :) Under dagen blev det endast lite plugg och diskning och sen slappa framför soffan. Det blev att kolla på film på kvällen och mysa lite framför soffan..

Idag har jag varit på Gränby med Jenny och shoppat julklappar, är nu äntligen klar med allt! Så skönt att slippa tänka mer på det! Någon mer som redan är klar med paketinköp??
Jag känner mig rätt nöjd med mina iköp och tror nog att de som ska få dem blir nöjda och glada :) Wihoo, snart jul!!
Efter trippen till gränby satt vi en stund i bilen och snackade, alltid lika trevligt med tjejsnack ^^ Oftast tänker man ju ganska lika som tjej :P

Nu blir det att gå och slå in julklappar efter att ha kollat på julkalendern på svtplay.se. Klart man följer den vad skulle man annars göra?!? ;)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0