Minnen som raderas...

Jag har glömt skriva en sak som jag tycker är väääldigt tråkig!! Det handlar om gamla minnen som helt plötsligt slits ifrån en av någon anledning. I detta läge pratar jag om mitt gamla hemnummer, det telefonnummer som jag alltid haft och som jag anknyter till min familj! Detta nummer finns inte längre, det existerar inte... Inom ca etthalvår går det inte att komma fram alls på nummret och efter det kommer MITT kära hemnummer tillhöra någon annan... Vad ska jag ta mig till, blir ju nästan gråtfärdig! :S

Livet går vidar eoch jag får lov att släppa nummret och alla minnen som kom med det! Eller minnena sitter ju kvar men de känns väldigt avlägsna just nu!!

För att ta upp någonting roligare kan jag ju berätta om dagen!
Den började med handledning 10-12 med Karin och Kenneth, jag vet inte om det hjälpte så väldans mycket men man fick väl lite gjort iaf. Jag satt och målade klart min illustrationsplan som nu känns rätt bra alltså! Det är bara detaljerna kvar att klura på! I mitt växthus ska jag ha en kottepalm - cykas revoluta som jag gillar skarpt och det känns som en växt jag blir glad av :) I övrigt är det lavendel, pampasgräs, agapanthus och lita andra söta växter.
Om min skrivare fungerar vettigt kan jag slänga in en scannad bild av illustrationsplanen senare! Men räkna int emed att det fungerar :P

Nu ska jag sätta mig och finslipa på resterna av arbetet så jag blir klar i tid :D
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0