Myser med kisse!

Just nu sitter jag och kollar datorn med en kisse framför mig, hon har nyss varit ute och när hon har varit det blir hon riktigt mysig av sog och måste typ alltid lägga sig i knät eller väääääldigt nära iaf! Det är mysigt men ibland blir det lite jobbigt, som nu när hon ligger mellan mig och datorn och kurrar (hur ska jag kunna skriva med en katt som ligge rivägen?!?). Nej men det fungerar, lite träningsvärk imorgon bara ;)

Jag och älsklingen har varit iväg på en promenix till ica supermarket som ligger en bit härifrån, ca 15 min gångväg skulle jag tippa.. Vi köpte kattmat och lite annat viktigt som behövdes :)
När vi kom hem var båda väldans varma efter att ha tagit på sig dubbla och tjocka lager då det var 7-8 minus ute.. Dock går man ju ganska snabbt så det blev rätt varmt till slut :P Jag la mig i soffan och slöade ihop lite medans han satte igång med att fixa datorn.. Det kom nåt med posten som han var tvungen att sätta in i datorn på en gång!

När jag insåg att jag skulle få äta lunch själv då han skulle in till stan gick jag på ännu en promenix dock bara till coop som ligger 5 min härifrån och köpte pizza.. Den tillagades när jag kom hem och sen drog Jonas iväg för att träffa Micke på stan!
Vad ska man hitt apå här hemma i all ensamhet då?? Kanske skulle slå in de sista julklapparna eller plugga lite men det blir nog lite tv till att börja med ^^ Känner inte direkt för att vara duktig idag, det räcker med mitt städryck igår då jag tokstädade köket! Den som inte kallar köket rent nu är knäpp!!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0