Myspys!!

Julmarknaden var mysig, inte så stor och märkvärdig men det var några stånd att kolla på och lite fina saker.. Älsklingen köpte en fin mössa, svart med orangea ränder :)
När vi gått runt en stund och kände oss redo att dra hem köpte jag ett kandetar äpple med kokos på vilket gav mig en riktigt julkänsla plus att när vi gick mot bilen kom snön fallandes :D Såå mysigt, jättestora flingor som om någon hade ett kuddkrig över oss och det blev bara mer och mer.

Vi åkte ut till Ica Maxi för att handla lite och gick först in på donkan för att käka lite. Väl inne på Ica köpte vi de sista julklapparna till Jonas släkt och lite mat, man måste ju ha nåt att äta :P
När vi kom hem tog det inte lång tid innan katterna kom inspringandes (vi är kattvakt åt systern Skruttan), de hade så bråttom att man knappt såg dem när de kilade in genom dörren!
De var hungriga vill jag lova, när kattmaten kom fram klättrade de på mina ben och ville ha på en gång!! Men gud vad det är mysigt med katter vill jag lova, älskar det verkligen!!

Det är lite synd att snön int eligger kvar men med lite tur blir det kallare tills imorgon och då hoppas jag på mer snö ^^ I love it!

Just nu sitter jag och lyssnar på spotify, är så glad att jag har det!! Vad gjorde man innan det kom?!? Jag tror inte ens jag lyssnade på musik i datorn då, bara mina skivor jag har men det är ju inte så många... Väldigt bra grejj och för er som inte har det, skaffa det om ni kan!! Det är sååå värt det!!
Dessutom har jag en katt bredvid min stol, tuffsan ligger på dynan som ska ligga på stolen men som nu ligger på golvet ;) Ser så mysigt ut när hon ligger där och sover!! Sötast i världen!!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0