Snö!!

Wihoooo, äntligen har snön kommit på riktigt!! Inte bara 1 cm som försvinner på en gång utan denna gången har det blivit ca 10-20cm vilket är helt underbart!!
Jag och älsklingen gick en promenad in till stan  för att köpa de allra sista paketen men innan det gick vi ut en sväng med tuffsan som var helt till sig ute i snön :P
Det var en skön promenad men det var lite kallt, dock härligt att det är helt vitt runtomkring en :D Vi hittade det vi skulle på stan och gick sedan tillbaka, jag fick konka runt på min väska som han hade lagt ner (MITT PAKET) i! Han sa åt mig att gå in på en annan affär och sen kom han med ett inslaget paket och la ner det i min väska.. Grr! Efter typ halva vägen hem slängde jag över väskan på hans axel, ofta jag orkar släpa nåt som jag ska få?!? Tihi!

Väl hemma släppte vi ut katten i snön igen och det tog ganska lång tid innan hon vågade sig ut i snön ;) Dessutom var hon inne igen efter typ 1 h.. Frusen liten kisse!
Jag satt och kollade lite på tv och tog det lugnt i soffan och nu är det maten som är på g, det blir klyftpotatis, kyckling och rosesås! Såsen har Jonas valt och jag vet inte ens hur det smakar men det visar sig, jag hoppas iaf att det blir gott :D
Kanske meddelar hur det blev senare!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0