Som hittat!

Handledning som vanligt imorse, 10-12 och sen 13-14. Väl utnyttjade timmar idag vill jag lova och jag blev nästan klar med min planteringsplan :) Nu ikväll ska jag sätta mig med växtlistan och försöka få den klar...
På lunchen var jag och Isa iväg till cafe nasarien som ligger på skolomrädet, ett väldigt mycigt litet cafe som dessutom är en liten bokhandel! Me like!

Väl hemma efter skolan blev det att kolla på en film, jag valde bland högen och det blev nin! En film och en robot som försöker ta över världen men några små robotdockor är skapade för att döda den när människorna nu dött ut. Huvudkaraktären är robotdockan 9 som gör allt för att rädda sig själv och sina vänner och i motgång efter motgång kämpar han vidare!
Ni får se den själv och analysera, jag tycker den är helt okej :) Någon som sett den??

När jag sett klart på filmen drog jag och Sara (som äntligen är tillbaka från Stockholm) till Center syd för julshopping.. För min del blev det en ny resväska i det stora formatet för att jag ska få hem allt som ska hem. Den var på halva priset och jag betalade 399kr, som hittat!!
Jag älskar redan min röda stora resväska som jag kommer kunna fylla till bredden med saker och förmodligen inte skana någonting som jag inte kunnat trycka ner :) Köpte den på accent och de har halva priset på resväskor tills på söndag så är någon i närheten och ute efetr en resväska är detta ett tips..

Nu måste jag ta tag i plugget om jag ska hinna klart i tid med min uppgift, vill ju fortfarande hem på fredag!!
God kvall allesammans!!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0