Svinsäker!

Igår var det fredag och vi var lediga från skolan, detta ledde till att jag hakade på Bellan till Lund som morsliskt stöd och karthjälp. Det var allergitest som gällde.. Efter testerna drog vi in till centrum för att shoppa lite julklappar.. Vi käkade pizza på ett väldigt br aställe och det är den första kebabpizzan i Skåne jag gillar :)

När vi kände oss klara i Lund tog vi bussen hem och när vi var framme i Lomma gick vi in en vända till vårdcentralen för att fråga om när jag kunde ta vaccinet som jag inte kunde ta när det var min tur.. Han sa att de hade extrainsatt tid imorgon lördag så jag kunde titta förbi då!

Därför blev det idag en vänta till vårdcentralen för att vaccinera mig, tur att jag hade Bellan med mig som stöd!! Stackars sköterska frågade om vi var vänner igen efteråt ;) Det blev att gå in på hemköp och köpa lite glass, dessutom hittade jag Väääääldigt billig sådan.. 10 spänn för 0,5 liter :D Blev 2 förpackningar med olika smak =)

När jag kom hem blev det att plugga lite växter och tycka synd ommig själv med lite glass ^^ Nu under kvällen ska jag nog måla lite och plugg ain några fler växter!

Blir ett kort inlägg idag men jag måste ju vila min arm efter sprutan ;)

Fortsatt trevlig helg allesammans!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0