Uppsala!

Blev klar med uppgiften igår efter mycket om och men, jag HATAR alla kopiatorer i skolan och all teknik som går emot mig.. När jag skulle kopiera strular maskinen och jag kan inte logga ut så jag får helt enkelt gå och ringa till it-stöd men vad händer då?? Jo jag kopplas till Skara, vad kan dem i Skara göra åt mitt problem? Had edet inte varit lättare om jag kopplats till it-stöds enheten på skolan, jag kunde ju till och med se deras kontor från där jag stod! Kunde ju lätt gått dit och sagt vad som hänt.. Men ist fick jag stå och vänta på att Skara-nissen skulle ringa till Alnarp och berätta vad som hänt och med vilken skrivare :S
Men men jag blev klar i tid iaf!!

Jag stressade lite för att få ihop mina grejjer och sen skjutsade Sara mig till flygplatsen och flyget som skulle ta mig hem <3
18.45 klev jag av flyget in på Arlanda och det var såå underbart, det var en stund att vänta innan mitt tåg skulle gå men jag var väl hemma kring 20.15.
På kvällen blev det massa mys, pizza, rockband och lite idol! Så härligt att vara hemma och veta att jag ska vara det ett tag framöver :)

Btw, vet inte om jag skrivit det i ett tidigare inlägg men jag har ny mobil nu! Had eju så mycket strul med den gamla så efter tre inlämningar fick jag en ny, den nya var grisrosa och jag var inte så intresserad av den så jag betalade lite extra för att få en jag tittat på innan! W715 :D Såå underbar!

Nu ska jag försöka plugga lite, ingen vila ingen ro men iaf skönt att vara hemma =)

Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0