Urk!

Jag hatar verkligen när tekniken strular...

Jag började min morgon med en dusch för att piggna till, det blev sen en stadig frukost med hembakat bröd och sen när jag skulle sätta igång internet så funkar det inte som jag vill..
För det första så tar det en evighet innan jag kan ansluta och när jag väl kunde göra det så slås internet av mitt upp i allt! Jag blev irriterad och startade om internet som vanligtvis brukar fungera men inte då, det går inte att ansluta på säkert 15 min vilket gör mig rasande!! Jag var såå nära att börja gråta och slänga internetgrejjen i golvet så den skulle gå i tusen delar men jag behärskade mig. Jag stänger av datorn och funderar över hur resten av dagen ska fungera när jag verkligen är i behov av internet till min skoluppgift som ska vara inne på fredag...
För att lugna ner mig började jag skissa lite istället och tänkte att det är ju också en del av arbetet så jag får ta itu med internet sen!
Nu, nästan 2h senare startade internet utan att pjoska men jag väntar mig att det ska lägga ner snart igen! Det värsta med det hela 'r att jag inte kan lämna in mitt internet nu eftersom att jag ska åka uppåt på fredag och MÅSTE ha internet med mig :S Men men vi får väl se hur det går och hoppas på det bästa!! Håll en tumme för mig! Pleeze!!

Nu är det dags för mig att springa till tvättstugan, det fattas bara att tvättmaskinerna slutat funka :S

Se ya!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0