Vardag...

Igår var det onsdag och det hände väl inte så sjukt mycket över det vanliga, jag satt och kollade endel på tv när det inte fanns så mycket annat att hitta på. Jag och älsklingen gick på en promenad för att få lite luft och den kalla luften var rätt härlig, det var ca 3-4 minus när vi var ute och det var precis lagom kallt!
jag gick senare och handlade på coop eller ska jag säga hemköp som jag alltid gör då det är en liten och dyr affär precis som jag alltid sett hemköp :P Med åren har jag insett att de olika kedjorna har sina fördelar ^^

På kvällen blev det bakstund!! Jag kände för en kväll i köket och satte igång med biskottis, det blev mandelbiskottis och dem blev riktigt lyckade om jag får säga så!
Dock ville ju inte älsklingen ha eftersom att han inte gillar mandlar så för hans skull så gjorde jag en kladdkaka som jag dessutom lyxade till med florsocker och grädde!
Jag måste säga att när jag väl går in för det så är jag rätt duktig i köket ^^ Jonas brukar säga att jag gör den bästa kladdkakan och jag är villig att hålla med om man nu får göra det om sitt eget bakverk ;)

Idag har jag inte gjort så himlans mycket, pluggat lite och sett på tv! Det blev en promenix oxå men i övrigt har det varigt en riktig slappardag :D Det kan man behöva ibland vill jag lova!! Eller är det någon som inte håller med?

Nu blir det att sova en snutt, godnatt alla!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0