Vart får man tag på sand??

Gaah, har stött på alldeles för mång aoch jobbiga problem  nu under slutstriden med mitt arbete.. Ett av problemen är vart köper man sand som passar till en sandstrand? Den lena sanden som man vill gosa ner sig i när man solar, inte den hemska sandlåde sanden.. Jag kommer bara in på massa stensidor där de säljer andra sandsorter än den jag vill ha.. Är i stort behov av hjälp just nu!!

Jag känne rmig sjukt stressad och kan inte ens tänka klart längre :S Dock har jag bokat flyg hem nu så imorgon kring 16 lämnar jag alnarp för ett bra tag framöver :) Jag har dessutom fått en ny mobil men mer om det senare, nu måste jag plugga :S

ps, meddela om ni vet vart jag får tag på sand till en sandstrand!! ds

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0