Ännu en tentadag avklarad!

Okej, denna dag (onsdagen den 4:e februari) var det dags för den hemska omtentan.. Vaknade när klockan ringde och då hade jag sovit som en stock HELA natten, trodde jag inte! Måste ha varit för att jag tränade igår, det tröttade nog ut mig ;)
Jag gcik för att käka frukost men var inte sugen på någonting alls.. Dock var jag ju tvungen att käka så det blev knäckebröd och kaffe!
Jag tror det är första gången jag mått riktigt * dåligt över en tenta! Jag ville verkligen inte gå och göra tentan, den betyder för mycket! Jag mådde dåligt och kände mig allmänt deppig..
Men jag pallrade mig dit och pratade lite med Anna och Love innan vi gick in i tenta salen. (Till min stora glädje hade vi en annan tentasal mot vad vi brukar) Denna var mycket varmare än gamla aulan där vi brukar vara och den var mycket mindre :D
Jag skrev och jag skrev och det kändes väl okej, hyffsat liksom! I efterhand känns det jättebra, jag gjorde mitt bästa och pluggade som en tok i en veckas tid. Jag förtjänar att klara denna tenta nu! Snälla låt mig göra det!
Jag vill inte få den efter mig, det är såååå jobbig!
Jaja, men för att visa hur svår den är kan jag säga tt jag är den som brukar sitta en och en halv av de tre timmar man får men denna gång satt jag tills det var 20 min kvar av tiden... Fattar inet att tiden gick så fort och att jag tog sån tid på mig, men det kanske är ett tecken på att det gick bra (man kan ju hoppas iaf)

Nu sitter jag hemma och funderar kring allt och ingenting, jag måste snart börja plugg ainför Duggan nästa vecka, tur att den inte är lika stor som en tenta.. Då hade jag seriöst DÖTT!
Förlåt för att jag kanske är lite deppig men jag känner mig helt lost idag! Vet knappt vad jag ska göra, hel förvirrad!

Dessutom känner jag av träningen igår, mina axlar vill ha MASSAGE! De behöver räddas ;)

Måste tillägga att jag saknar min älskling som sitter hemma i Uppsala framför sin dator. Ser honom i Camen där han sitter med sina lurar på och jag skulle gissa att han spelar :) Saknar dig jättemycket, vill vara hos dig nu <3

Puss på er alla, hoppas ni haft en trevlig läsning! Nu ska jag ta och deppa lite till och sen koncentrera mig på att klara Duggan nästa vecka! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att det kan vara så kul att se mig sitta där o prata på nätet när jag spelar ;D puss<3

2009-02-05 @ 18:32:34
Postat av: Anonym

Vi alla ha sådana dagar där vi helt enklet inte ens vet vad vi heter ;S Hör tyvärr till livet...! PUss

2009-02-05 @ 22:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0