Depp och Pepp!

Trallala!
Okej, nu sitter jag här på mitt rum i lilla Alnarp och funderar... Dagen har väl inte varit den bästa och jag skulle lätt byta ut den mot en annan dag, gärna om några år då man är klar med utbildningen och kanske skaffat sig ett bra jobb..

Jaja, dagen började med att jag vaknade av mobilen som ringde (min väckarklocka). När jag drog mig mot köket insåg jag att jag fortfarande hade ont i magen som jag fick igår kväll och att jag mådde ganska illa, vad kan hjälpa mot det då?!? Kanske lite nyponsoppa :D Jag fixade fram nyponsoppa som jag sörplade i mig men blir man mätt av det eller, svar NEJ!
Dock gick jag till skolan och hade två äpplen med mig :) Jag var hungrig redan när föreläsningen började.. Föreläsningenn var sjuuuukt tråkig och föreläsaren berättade typ bara om sig och sitt liv första timmen. Suck!
På lunchen var det självklart kö till mikron, det som bbrukar vara huffsat lugnt :S Jaja, det var massa lingare där så det finns ju en förklaring.. Efter en bra stunds väntande var det iaf min tur att mikra, jag fick ssen stressa i mig maten för att självfallet få ont i magen igen :S
Jag kunde knappt gå till mitt rum... Buhu, tyck synd om mig!
Jag la mig på sängen och insåg hur skönt det var, därför kom deppen tillbaka över att jag måste till skolan! Men efter en KORT stunds tänkande insåg jag att med jätteont i magen och depression skulle det inte bli så lätt att sitt apå en URTRÅKIG föreläsning.. Jag ringde Jonas en snabbis och somnade sen , vaknade upp 2h senare och ställde mig upp utan problem :)
Därför tog jag cykeln och följde med Isa till Lomma då det var dags att handla, lite mjölk, afil, bananer och bröd sen var jag klar :P
Nu har jag precis kommit hem efter cykelturen tillbaka och jag mår nog inte så bra.. Vill bara sova! Dock tror jag inte dte är en sån bra ide då jag bara kommer ha svårt att somna ikväll! Vi får väl se hur det blir!

Take care! Pussisar

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppasn verkligen att du snart är 100 % kry! Inge kul att känna sig sjuk..

2009-02-05 @ 22:34:02
Postat av: Tangy

Nu verkar det ju som att jag inte har nåt bättre för mig än att kommentera din blogg... eh... eh... och det är ju sant. nu blir det kaffe.

2009-02-06 @ 01:59:18
URL: http://rolandsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0