En superduper helg <3

Fredag:
Seminarieuppgiften skulle lämnas in på morgonens seminarie, vi skulle dock diskutera i  olika grupper först. Vissa grupper fick presentera och vi andra satt bara och lyssnade och hoppades på att slippa ;)
Efter seminariet gick jag hem, käkade och städade lite smått.. Björn kom förbi och vi ringde till gåsasteget för att kolla om en kurs men de ville inte svara.. Jag fick lite brottom efter ett tag då Nettan och Emelie redan var i Lomma så vi fick lov att dra iväg. Han skulle åt samma håll så vi slog sällskap till busshållplatsen.. När vi mötte dem blev jag så exalterad och kramade om dem, sen sa jag til Björn, aja men vi hörs!! HAHAHA, snällt att presentera folket då ;) Sorry men jag hade helt andra tankar just då!
Vi gick hem till mig och lämpade av grejjerna.. Jagvisade dem hur det såg ut i korridoren och på mitt rum :) Efter det blev det en promenad till Lomma för att handla mat..
När vi kom hem (efter en låååång och tung promenad) började vi laga mat och så drack vi vin och skrattade sjukt mycket på mitt rum... Länge sen jag skrattade så mycket <3 Riktigt härlig kväll som jag sent lär glömma :)

Lördag:
Vi gick upp 8.30, gjorde oss redo och drog iväg mot Åkarp. Vi tog tåget in mot Malmö 10.53, väl i Malmö visade jag dem runt lite, vi fotade lite vid skridskobanan på torget...

Mina tjejer vi granen! :D

Efter några timmar i storstaden hittade jag en SUPERSNYGG klänning till kvällen, satt som om den var gjord just till mig!! :O Dessutom tajt... tihi!
Det var bara Nettan som inte hittade någonting i Malmö, bättre lycka nästa gång! ^^ Vi tog tåget hem och var väl hemma strax efter 16.. Vi börjad edå göra oss ordning och sen började vi laga mat (dock inte i finkläder)
Klockan 19 ganska exakt om inte innan ;) kom Kristina på besök, vi käkade tacos och började supa ;) Det blev vin till maten och sen lite annat på rummet! Vi fixade oss och Stina kände att hon ville ha någonting annat på sig.. Vi kollade min garderob och hittade min svarta nyårsklänning :) Hon testade den och den satt perfa! :D Vi blev så sjukt snygga och lätt taggade inför en kväll på Slagthuset (slakthuset ;))

..

Söndag:

Denna dag blev det en sovmorgon som slutade med en brunch! :D Riktigt nice, sen blev det att städa och packa vilket kändes lite sorgligt! ;( Vi tog en promenix till Åkarp och jag lämpade av dem på tåget mot Lund, sen var man ensam kvar i lilla Skåne! I miss you! <3

Tack för en underbar helg mina vänner!

Kommentarer
Postat av: nettan

Miss you too..! Sjukt rolig helg! Men vi kommer snart igen hoppas jag!

2009-02-04 @ 13:49:46
Postat av: Tangy

Åh. Blått. Och rosett. Och snyggt. Me like!

2009-02-06 @ 01:47:04
URL: http://rolandsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0