:)

Måndag och Tisdag:
Måndagen var en ledig dag, jag pluggade hela dagen som vanligt och framåt kvällningen (20) hämtade jag Kristina på stationen, hade hennes bil :) Det var även en lantmästare med som jag skjutsade till lantan..
Föreläsning på förmiddagen i tisdags, sen skippade jag tulpankampanjen på eftermiddagen för att plugga ist.. Dock gick det inte så himlans bra då jag fått veta att jag inte klarade växtplatsen så det blir ännu en omtenta... SUCK!!
Därför blev det inget vidare plugg på eftermiddagen men jag hade inte så många timmar att plugga heller så..
Jag och Magda drog in till Åkarp för att träna, det blev ett medelpass på friskis :) Sjuukt jobbigt men samtidigt så underbart skönt! :) Saknat det! <3

Tack Magda för att du drog med mig! Kommer känna av det imorgon!! :O

(Tack Nettan, ja jag hade plattat håret!)

Ha det gött!
Sovdags inför morgondagens tenta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0