Fredag och ledighet :D

Denna ledighet innebar att jag gick upp hyffsat tidigt, började städa och msn:a samtidigt.. Skrev med Isa och bestämde lite av planerna inför kvällen. Då vädret var på topp (sol) så gjordee vi upp en deal att jag skulle skynda mig så mycket som möjligt :) Jag städade som en tok hela dagen och tvättade oxå :D Blev klar framåt 14 men ville då fixa mig lite.. Vi tog då 15.35 bussen mot Lund och mötte Kristina vid tåget. Hon ville oxå med en stund :)
Det blev några affärer och jag lämnade nu in min mobil IGEN på reparation då den stänger av sig själv HELATIDEN! Typ 6 ggr per dag eller någonting liknande.. Det sjuka är att de inte hade någon lånetelefon denna gpngen heller, iof hade jag min gamla med mig men vilken dålig service!
Ja jag vet att jag klagar men jag är så långt ifrån nöjd över min mobil och stället jag köpt den på... Blää!

Stina fick se sin stora kärlek, blev så galet kär i skorna att det knappt finns på kartan ;) Haha men de var sjuukt snygga så jag förstår henne! :) Det blev att lägga undan dem då samvetet kom krypande för att spara pengar :P

Stina tog tåget hem för att se på Let´s dance medans jag och Isa satte oss på Ebbas för en fika :) Vi satt där mellan 18 och 20.15.. Det hann slinka ner en "foccatia", enhalv citron cheesecake och ett glas varm choklad :D Mumma vad gott det var! Cheesecaken var så underbar, det vattnar sig i munnen på mig när jag tänker på den! Shit vad underbar den var!
Vi pratade endel och ja vad är ett samtal mellan Isa och Sofia utan att prinsen kommer på tal ;) Haha!

Vi sprang ett mellanmål till stationen där vi skulle möta mamma, hennes tåg var lite försenat så vi kollade pressbyråns tidningsutbud och ställde oss sedan på perrongen där vi såg två killar springa ett mellanmål! ;)
När mamma kom blev det att gå till bussen som kom precis när vi ställde oss där :) I Lomma hoppade Bellan av och vi åkte vidare mot Alnarp.. Väl hemma blev det lite kvällsfika och allmän slötid..

Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0