Jag behöver...

Jag behöver piggas UPP, inte frysas NER ;)
Blä för kyla och snö, nu vill jag ha vår och sommar! Men tills dess tar jag tag i Stinas utmaning ;) Den innebär att man ska gå in i mapp nr 6 i "Mina Bilder" och välja bild nr 6 och sen skriva en förklaring till den bilden.. Då jag hade mappar i mapp nr 6 valde jag den 6:e mappen och sen den 6:e bilden.. Struligt men vad gör man inte för att anta en utmaning ;)

So here we go!
Fall out boy konsert..

Detta är en bild från en konsert jag var på den 20 mars 2007. Det var Fall Out Boy som skulle spela och här är kön utanför (fryshuset) i Stockholm. Det var kö låångt efter att bilden tar slut! :) Jag var på konserten med Maria, Linda, Nina, Sara(Lindas kusin) och en tjej till (Saras kompis). Vi står nästan längst till vänster på bilden, man ser Marias ljusa jacka mitt i drösen av svart ;) (Tror Linda tog bilden) då ingen annan ville ställa sig på andra sidan vägen och skylta med kameran ;)
En mycket bra konsert! ^^


Anta utmaningen alla som läser detta, en kul utmaning.. Jag vill gärna veta vilka som antar den så meddela mig genom att lämna en kommentar med er bloggadress! Själv vet jag att den har gått i några led :)


Puss


Kommentarer
Postat av: Tangy

Jag har just formaterat min dator. Min bild-mapp innehåller inte ens sex undermappar än. Vad ska jag då göra va? :P

2009-02-10 @ 22:17:38
URL: http://rolandsson.blogspot.com
Postat av: Kristina

Hihi vad roligt. Tänk så glad man blev att det inte blev nån ful fyllebild på sig själv... ;)

pusspuss hoppas du inte snöar bort idag

brrr

2009-02-11 @ 09:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0