Mitt hopp tar snart slut! :S

Idag (torsdag) har vi haft dugga, det kändes väl helt okej men det kan ha gått åt pipsvängen oxå! Efter duggan hade vi föreläsning i C salen som vanligt och det var endel kalkyleringar som gällde..
Vi slutade kl 15 men vi skulle ha genomgång av växtplatstentan klockan 16 så det var bara sitta kvar o plugga lite under tiden.. Under tentagenomgången blev jag så sjuuuukt deppig då jag insåg att jag inte kommer ihåg ett dugg och jag måste göra om tentan... Hur ska jag någonsin klara denna tenta?!? Jag orkar inte med den!

På vägen hem gick jag och pratade med Kristina och tårarna trängde på, jag fattar inte att det ska vara SÅ SVÅRT! Varför liksom, tänk om jag inte klarat växtbiologin (Kan jag inte bara få veta?!?!) vad gör jag då liksom?!? Då kommer jag gräva ner mig under mitt täcke på mitt rum i en evighet och böla så ingenting kommer vara torrt.. Mitt rum skulle se ut som en bassäng om det händer! Men men, jag får väl hoppas på det bästa! :)
Dock var kvällen en av de mindre roliga och en av de berömda bölkvällarna.. Jonas försökte trösta mig men som vanligt när jag är ledsen fungerade det inet så bra... Det enda positiva var väl min och Isas msn konversation som var något roande ;) HAHA!
Okej, det var nice att se min älskling i camen oxå dock inte att visa mig själv storgråtandes.. HATAR att vara ledsen inför andra! Hela kvällen satt jag med svidande ögon och ett dystert humör, inte det roligsate men det är ju så det är här i Skåne! :S

Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0