Sagostund <3

Okej, som jag skrev sist i gårdagens inlägg så ville jag bara gå och lägga mig.. Så blev det verkligen inte :P
Jag började städa så sakteliga då jag insåg att mitt rum såg bedrövligt ut och eftersom att jag inet var sugen på att plugga så var det det bästa alternativet ^^

Jag städade en liten stund, tills jag började skriva med Isabelle på msn, lalala! På msn diskuterade vi olika planer och av någon underlig anledning bestämde vi oss för att ha sagostund hos henne :D Jag fixade därför bara lite till på mitt rum och gjorde mig sen klar för att cykla in till Lomma i det kalla Skånevädret.. Tur att det inte blåste så mycket iaf :)
När jag kom fram fick jag veta att John skulle komma oxå, han var den utav oss osm viille läsa ;)

Nåväl, vi myste ner oss på olika ställen i rummet och jag tror att jag vann priset över den knäppaste platsen! Jag hamnade mitt emellan hennes säng och garderob på en yta som jag knappt fick plats på.. (Är man liten så är man) Haha, nee men det var ju skänt att sitta helt ihoptryckt i en jättemysig hörna! Dock lite kallt..

Den boken vi valde var Harry Potter, den sista (jag som inte ens läst den näst sista) men jag fick den förklarad för mig till Isas stora förtvivlad "Men NEJ, du förstör ju allting om du berättar!!! :S" Men jag tillät John att berätta för jag ville ju veta då vi började på nästkommande bok liksom!

Vi mumsade i oss kladdkaka med massor av choklad i och Isa bjöd mig på en macka och oboy :D Jag bad om det eftersom att jag haft ont i magen innan och inte ville vänta tills jag var vrålhungrig.. Jag fick även en banan :) Tack snälla Isa för att du tog hand om mig! :)
John fick nog för första gången se min trötta sida, den garvande och mycket lättroade Sofia :P Hehe, han blev nog lite överraskad tror jag... hehe.

Jag och John tog och cyklade hemåt framåt 23.30 och vi cyklade tillsammans till järnvägsspåret i Lomma sen cyklade jag vidare hemåt mig i SPÖREGNET :S Jag ringde älsklingen för att få lite sällskap då det var kallt, blött och väldigt mörkt! Hemma somnade jag som en stock, såååååå skönt att ligga i min säng (ÄNTLIGEN) Nog för att Isas säng är helt underbar för att inte tala om hennes sjukt fina och underbara filt, den var grön och vit och så mysiggatt det finns inte... Det kallar jag kärlek! <3

Nu hade jag tänkt lägga upp en bild på mig i min lilla vrå mellan Isas säng och garderob men då min mobil hatar mig så fungerar inte det... För att tillägga så startade den om sig själv mellan 4-6 ggr när jag var hos henne igår.. På typ 6 timmar! Det är helt sjukt! Jag måste in till Lund snart och lämna in den, och denna gången vill jag ha en ny... Orkar inte åka in dit IGEN efter denna gång. Haft tillräckligt med problem! HATHATHAT!

Jaja nu ska jag ta och fortsätta med min städning som påbörjades igår och sen blir det plugg :)
Puss o kram på er!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag kan förstå att han blev chokad haha Men mysigt med sagostund med vänner! Nu blev jag jätte sugen på kladdkaka!! Kanske skulle baka!

2009-02-06 @ 10:58:46
Postat av: stinis

hahaha ni är ju för knäppa

pusss

2009-02-06 @ 13:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0