Snöstorm :O

Det måste vara ett SKÄMT!!! Det kan inte vara möjligt att det snöar nu, idag med en vecka kvar till min födelsedag och i SKÅNE :S Jag trodde inte det snöade här alls, överhuvudtaget, ever... :O Joo, kanske lite ngn gång men inte alls så mycket som det gjort denna vinter.. Det är rena rama snökaoset ute nu, jag som ville ha sommar :( buhuu, ska man aldrig få värmen och allt som komme rmed den?!? Suck!

Annars har denna dag gått ut på att sitta på en föreläsning, tråk tråk tråk! Jaja nu är det plugg som gäller (jag skippade ju till och med tisdagsfiket). Jag borde dra och träna ikväll men Magda ska inte träna och jag vet inte om jag är så sugen på att träna själv... Får se om jag lyckas ragga med mig någon, dock är de flesta svårflörtade här nere ;)

Aja det visar sig hur det blir, antingen kommer jag gå upp i vikt eller ner :P Ni kanske anar vad jag hoppas på ^^
pussokram


Kommentarer
Postat av: Nettan

Snöstorm i skåne haha aja, du får komma hem snart!

2009-02-10 @ 17:34:51
Postat av: stinis

Hmmmmmmmmmmmmmm Jag gissar på att du vill gå upp i vikt! YES! RÄTT! Vad vinner jag? :D

2009-02-10 @ 18:38:33
Postat av: stino

ta nr sex tills du kommer fram till en bild ;)

2009-02-10 @ 21:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0