Trååååååååååååk!

Urk vilken hemsk dag! Jag skrev ju i bloggen imorse och skrev att jag skulle påbörja städning, dock blev det lite datorsittande först ^^ Fördrev tiden med att prata med Jonas och med att skriva på msn trallala!
När jag väl börjat städa blev det hyffsat fint, dock var jag på allmänt tråk humör så det gick vääldigt seegt att städa.. Tog evigheter.. (Är nog fortfarande inte helt klar mennästan)
Dagen har varit jätte låååååång och tråååkig! Bläääääää! Dock har jag och Isa fixat planerna inför morgondagen ^^ Me like! 
Tror att Jonas tyckte jag var lite tråkig att prata med... Inte den mest sociala idag kanske :P Suck! 
Hoppas på att må bättre imorgon, tre dagar efter en tenta borde man må bra!! Jag TVINGAR mig själv ^^

För att få meed lite positivt i mina inlägg kan jag skriva lite om mitt kommande 20 års party :D
Det blir den 21:a februari, i Eskilstuna (min hemstad) med ett härligt gäng! Vi kommer bli mellan 10 och 15 pers och vi ska leka massa roliga lekar och käka lite gott! Tror mamma övertalade mig för att bjuda på en god kycklingsallad eller liknande.. Dock veg till Camilla! :D Kan helt enkelt ha kycklingen bredvid ;)
Jag längtar sjuuuukt mycket tills dess, ska bli så kul att träffa alla igen! Vissa har jag inte träffat sen studenten, det är ju evigheter sen!
Jag behöver verkligen det här, ett lyft från vardagen och få ha riktigt kul en kväll :)

Jag satt och kollade på bilder från studenten och hittade dessa underbara på vårat flak, BÄSTA DAGEN EVER!


Kärlek åt den klassen, saknar er! <3

:D:D:D

(Kommentera om ni hittar felet)

Nehepp, nu blir det att gå och lägga sig! Ska upp hyffsat tidigt imorgon för att ta mig in till lommaborgen och diskutera den kommande buggkursen :D Ska bli jättekul, vi är hela tre par som ska dansa! Skit kul!


Sov sött alla, kommentara gärna! :D


Kommentarer
Postat av: Camilla

WOHO!! Tack sötnos!:) seeees snart!!=)<3 Puss!

2009-02-11 @ 15:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0