Trallala!

Söndagen den 8 februari:
En dag som jag förmodligen har glömt om ett år... Eller kanske till och med om en vecka :P Det har nämligen inte hänt någonting särskilt... Har pluggat lite under dagen och städat köket då det är min städvecka (som slutar idag) ska bli skönt att slippa det! :) Inte för att det är så jobbigt att plocka rent diskstället och torka bänkarna ibland.. Dock är söndagens arbete lite jobbbigare, plocka, städa och dammsuga golvet. Om det är riktigt skitigt kan man dessutom moppa det! Nu har jag gjort klart allt förutom golvet, det får jag ta senare eftersom att det satt flera och åt. Då kanske det inte är så kul om jag kommer med dammsugaren direkt ;)

Nu tänkte jag ta tag i plugget igen och få in några ord till idag. Vill ju klara av duggan på onsdag så det är bara satsa på de 130 orden eller hur många det nu kan vara... Närmare 130 ord iaf. WIHOOOO!

Det roligaste jag gjort idag är nog att jag lyssnat på musik jag inte visste att jag hade på datorn, lite gott och blandat :) Bland annat har jag lyssnat på Put your records on, en helt underbar låt som jag hörde första gången när Felicia sjöng den i Idol, sen blev det Bad day men Daniel Powter. Mycket trevligt!

Bjuder på lite egobilder då jag känner mig lite piggare idag och gillar ju att vara lite ego ;)
Ja några är då från London sommaren 08 med Maria, härliga bilder <3

Jag i London, London Eye :)  Ego igen från London! :D  Me again!  Tjohoo!  Jag igen ^^  Är jag inte gullig eller vad!?!? (A)  Blondie ^^  Jag efter en sminkning!

Älskar den blonda bilden på mig, då jag var ganska liten! Såååå söt! ^^
Pussis!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag älskar verkligen den låten.. put your records on!

2009-02-09 @ 12:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0