Wohooo!

Gratis är gott! :D Så är det och kommer alltid att vara, jag blev jätteglad när jag fick lite gratisgrejjer idag! Mkt trevligt.

Dessutom handlade jag på Hemköp och blev riktigt glad då jag insåg att min vecko handling BARA gick på 212kr, vanligtvis närmare 500-600... Iof vet jag anledningen, jag försöker spara in och käka upp all mat jag har :) Men det vart ju jättebilligt :D

Min cykeltur hem var en fröjd och med tanke på att jag bara hade en kasse i cykelkorgen hade jag ingenting att klaga på.. Pratade lite med älsklingen men han hade lite mycket att göra så efter halva vägen la vi ¨på.. Dock var jag lika glad för det!!
Det blev lite slöplugg, en tupplur och sen lite ordentligt plugg innan jag käkade vid 19.30.. Jag kände mig snäll och bjöd Danne på lite av min bacon, jag tyckte ju inte ens att den var god och han tyckte att hans hamburgare var tråkig och ville ha lite bacon.. Varför inte bjuda lite liksom ;)

Nu sitter jag och har pluggat en stund, ska plugga lite mer men har insett ens ak som gjort mig ännu gladare än innan (om det är möjligt).. Vi har duggan på torsdag, jag som trodde den var på onsdag :P Vet inte vart jag har varit de senaste dagarna men egentligen borde jag räknat ut för längesen att det inte var på onsdag eftersom att vi inte har en enda schemalagd onsdag i denna kurs... Hmmm jag har nog varit lite förvirrad ;) Jaja, glad blev jag iaf för det innebör att jag har HELA onsdagen på mig att plugga! WOHO!!
Nu känner jag mig coollugn, dock tror jag stressen kommer på onsdag men det är ju bara en dugga så det går nog bra :)

Se you soon! Inte långt kvar tills jag kommer uppåt, den 17/2 (min och Jonas födelsedag) blir det Uppsala och den 21/2 blir det party i Eskilstuna! Det lär bli mellan 10-15 pers på festen och det ska bli superkul! :D Längtar!

Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Vaddå gratis saker? Jag längtar tills den 21 :D

2009-02-09 @ 21:15:46
Postat av: stinis

hahaha vet du jag trodde också den var på onsdagen tills typ i förrgår. Var har vi varit? Hmmm.

Pusselipuss

2009-02-09 @ 21:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0